Proszę czekać
[1] 2 3 ...z 3
2014-11-20

2014-11-18

2014-11-03

Szanowni Państwo!

         W związku z coraz częstszymi odmowami napraw sprzętu przez serwisy zewnętrznektóre spowodowane m.in. brakiem załączonych dokumentów (dowód sprzedaży/zakupu,opis usterki), informujemy, że sprzęt do reklamacji będzie przyjmowany tylko z kompletem dokumentów (kopia dowodu sprzedaży/zakupu, zgłoszenie reklamacyjne, karta gwarancyjna,jeżeli jest dołączona do produktu) oraz opakowaniem wraz z osprzętem
(np zasilacz, kabel itd.).
       W przypadku reklamowanych towarów przedsprzedażnych konieczne jest dołączenie kopii faktury zakupu.

Łącząc Wyrazy Szacunku,
Zarząd firmy BODEX
2014-10-07

Nowa dostawa uchwytów TV!

[1] 2 3 ...z 3

Projekt i wykonanie: